Cik Iman Mengarut Lagi Da.
Showing posts with label liebster award. Show all posts
Showing posts with label liebster award. Show all posts
Tuesday, November 4, 2014

Liebster Award 2

›
Uit kena tag lagi? Ahaha. Thanks ... err ... manusia (? nak panggil manusia je ke???) sebab tag Cik Iman~ Cik Iman akan sedaya upaya men...
4 comments:
Friday, October 10, 2014

Liebster Award

›
Uik tetiba lak Cik Iman kena tag ahahaa. Terima kasih la Cik Eda sebab tagkan Cik Iman ekeekek Soalan-soalan yang Cik Eda tanya pa...
4 comments:
›
Home
View web version

Ini Cik Iman bercakap.

My photo
Cik Iman
Cik Iman. Mak kepada Iman Jr. Blogger tak bertauliah. Student. Dok Putrajaya. Lahir tahun ular. Zodiak singa ngauw ngauw. Pengguna setia Wacom. Suka conteng-conteng. Sangat tangkap cintan pada makhluk bernama kucing. Suka tengok website shopping online. Suka tengok handbag. Suka tengok dompet. Makan untuk hidup, bukan hidup untuk makan (biasanya yang jadinya terbalik). Kuat berangan. Suka minum banyak air kosong, tak kira lapar ke, haus ke, tak lapar ke, time bosan pun minum air kosong. Bukan seorang yang leh multitask. Sakit kepala time hujan.
View my complete profile
Powered by Blogger.