Cik Iman Mengarut Lagi Da.
Showing posts with label teletubbies. Show all posts
Showing posts with label teletubbies. Show all posts
Thursday, December 11, 2014

Tutorial: Modify Hood Pada Baju Baby

›
Semalam ibunda Cik Iman beli baju baby untuk Iman Jr (semalam pun Cik Iman beli baju untuk dia tapi Cik Iman tak bagitau la ibunda kan, seny...
5 comments:
›
Home
View web version

Ini Cik Iman bercakap.

My photo
Cik Iman
Cik Iman. Mak kepada Iman Jr. Blogger tak bertauliah. Student. Dok Putrajaya. Lahir tahun ular. Zodiak singa ngauw ngauw. Pengguna setia Wacom. Suka conteng-conteng. Sangat tangkap cintan pada makhluk bernama kucing. Suka tengok website shopping online. Suka tengok handbag. Suka tengok dompet. Makan untuk hidup, bukan hidup untuk makan (biasanya yang jadinya terbalik). Kuat berangan. Suka minum banyak air kosong, tak kira lapar ke, haus ke, tak lapar ke, time bosan pun minum air kosong. Bukan seorang yang leh multitask. Sakit kepala time hujan.
View my complete profile
Powered by Blogger.