Sunday, May 24, 2009

Result Semester 2 2008/2009

Dengan rasa tak malunyer, I present to you my retarded exam result XD



TIPU LAAAAAAA! Mana mungkin aku dapat 3A!! Lecturer tu tak check betul-betul! Mesti ada kesilapan! Aku mana penah dapat result sebaik niew!

I swear! Aku time peksa aku memain jer. Baca nota pun sekerat jer T3T

Tapi yang Methodology tu memang dah agak dah. Hampeh. Entah hapa-hapa aku jawab pun aku tak tau la XDDD Mesti Madam Jega tergelak biler dia baca jawapan aku ekeke

Alhamdullilah, walaupun result tak seberapa, aku terima dengan hati yang terbuka c: mesti arwah Abah yang banyak berdoa untuk aku masa hidup dulu. And my mom yang always berdoa and solat hajat for me cx I LAP YOU GUYS!!!! Kakak janji pas nie Kakak nak buat lebih baik than this c:

Thank you, Allah.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...