Sunday, May 24, 2009

My Family C:

My late Abah, Mokhtar Mohed C8


Of course kena start dengan ayah ye tak. Tak sah kalo tak sebut pasal bapak c: nie gambo dia tahun 1988 sebelum dia nikah dengan my Umi. Umi cakap Abah diet sebelum hari dia nikah sebab nak nampak kurus masa bergambar nanti. Haha tak sangka lak Abah macam tu dulu xD Tapi hensem kan dia?????

----------------------------------

My Umi 8D


Tengok pun dah tau nie gambar lama. Suka ati aku la nak letak gambar apa DX Cute kan dia???? I lap you, Umi!

----------------------------------

Akoo, akoo dan akoo juga .....


Anak sulung Abah dengan Umi 8) Aku la tu ekeke. Tembamnyer pipi aku T3T

----------------------------------

My Sister, Muhsinah :p


Ni gambar Kakwan masa kat convocation UTM JB. Sempat posing ae. Walaupun kitorang selalu bergaduh, kitorang tetap sayang sesama sendiri :) Alah, benci tu tanda sayang ye tak?

----------------------------------

My Brother, Muhammad Munauwar 8D


Mat oh Mat. Dia tak posing banyak mana pun nampak hensem. Macam Abah dia ekeke. Tapi Abah lagi encem lol

----------------------------------

My Youngest Brother, Muhammad Ulwan C:


Aku suka panggil dia Muhammad Beby 8D Entah kenapa. Haha. Ambik gambo dalam keta Livina 8D Nampak sangat tengah memandu. Umo baru 15 dah pandai memandu. Hampeh. Tapi sayang kat ko juga ahaks

p.s: Dia nie jer yang ada muka Abah 8( jelez wooo aku ikut muka saper pun tak tau la

----------------------------------

One of my favourite aunt, Wan Noor Hasyaniti


Kitorang memang satu kepala 8D kadang-kadang macam adik-beradik pun ada wakokokoko Mosute best!

p.s: Sorry la Mosute 8( tak de gambar Mosute yang lebih besar laaa

----------------------------------

One of my uncles, Wan Muhammad Nidzam


Tak tau nak cakap apa. Ngeh ngeh ngeh.

----------------------------------

One of my cousin, Nurul Izza 8DDDD


Memang sempoi abes dia nie! 8DDD sayang Kak Ayu!

----------------------------------

Sebenarnyer sedara mara aku ramai. Ye la, arwah ada 11 adik beradik, mak aku ada 7, tu belum lagi kira adik beradik Tok Mi (nenek) aku lagi D8 Nanti la, kalo ada gambar lagi, aku update balik 8)

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...