Thursday, July 2, 2009

Power Rangers

Apasal macam ada sesuatu yang tak kena?

Hari tu aku gi Times Square dengan kawan. Nak pendekkan citer, kitorang rehat la jap sambil minum air. Kebetulan ada bebudak lelaki cina dalam lingkungan 14-17 gitu baru kuar dari tempat macam fun fair cuma natang tu ada kat dalam bangunan. Ada la 2 orang dari group yang dah kuar tapi kawan-kawan lain yang tak lepas kotak letak tiket tu terpinga-pinga. Mesti dalam pikiran diorang pike 'rosak ke hapa mesin nie?'

So diorang pun panggil guard.

Tu satu, yang keduanyer yang menarik perhatian aku sampai aku tak dengar apa yang kawan aku cakap ialah warna baju yang diorang pakai hari tu.

Nak kata kebetulan, tak juga. Aku nampak T-shirt warna putih, hitam, hijau, biru, merah, kuning. Sah. Pengaruh Power Ranger betul aku nie. Kalo ada budak pompuan, mungkin dia pakai warna pink. Maka lengkap lah group Power Ranger tu haha

Pelik. Rasanyer jarang aku jumpa group yang pakai warna-warni gi jalan-jalan. Balik-balik warna hitam dengan putih jer. Cam emo pun ada.

Dalam kelas apatah lagi.

Semalam, aku betul-betul rasa macam Power Rangers. Gi kelas. Dia pakai baju kuning, aku pakai warna pink. Adeh mak. Pastu ramai gak calon Red Ranger, Blue Ranger, Black Ranger, White, Green Ranger, Purple Ranger (haha), Orange Ranger dan macam-macam lagi kaler.

Dok satu meja ajer dah banyak ranger lol Canggih.

Tak perlu pakai suit pun kalo nak jadi Power Rangers ye tak?

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...