Tuesday, November 17, 2009

Oh Kakak Angkatku Sayang

Just when you thought everything went well.

Aku rasa hubungan kakak angkat dan adik angkat kitorang baik jer selama nie. Tapi tetiba lak kawan aku cakap kakak angkat aku asyik ngadu kat dia yang aku abaikan dia. Apa nie.

Susah sangat dia nak cakap yang dia rasa aku abaikan dia? Kenapa dia nak cakap kat orang lain? Adoi la. Ada jugak orang macam nie.

Penah ke aku tak balas mesej dia? Most of the time aku balas. Kalau aku tak balas pun sebab tak de kredit. Takkan pasal tu pun nak marah. Selama nie aku rajin balas mesej dia. Apa lagi yang aku tak buat?

Aku tau la kita jarang berbual, tapi takkan la dia tak paham. Aku student. Keje banyak. Dia pun ada keje juga. Apa lagi yang dia nak dari aku?

Aku tau biasanyer dia yang start hantar mesej.

Abis, takkan la nak aku hantar mesej kalau tak de benda nak cakap.

Aku tak hantar/balas mesej tak semestinyer aku tak ingat atau tak sayang. Aku busy jer. Itu pun susah sangat ke nak paham. Dia pun penah jadi student gak.

Tolong la paham.

Cukup la aku gaduh dengan kawan-kawan lain sebelum nie. Cukup la kau menambah problem dalam otak aku yang dah terlampau berserabut nie.

Aku nak engkau cakap, apa yang bermain kat dalam pikiran engkau tu.

Love, Iman.

Aku tak buat. Salah.
Aku buat. Lagi lah salah.
Biler la aku boleh buat benda dengan betul.
Aku heran la dengan permainan hidup nie.
Apa lagi yang Kau nak, Ya Allah.
Aku letih sangat.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...