Saturday, January 16, 2010

Aku Sangat Keliru

Uyu cukup yuran naik harga.

Tapi aku tengok kat website, harga tak naik pun.

Atau pun website di-edit semula biler aku check?

konpius konpius.

Apa-apa pun, alhamdullillah, aku selamat mendaftar diri untuk sesi 2/2009/2010 pada hari Khamis selepas hantar Mat ke Puduraya.

Macam kebetulan pulak Mat nak gi Pudu hari tu. So aku tunjuk la jalan ke sana. Pas tu aku kena tinggalkan dia sebab nak kena gi daftar diri.

Tak sangka lak urusan hari tu berjalan dengan lancar dan cepat.

Dapat nombor jer dah boleh terus masuk.

Hehe. Berkat doa mak aku la nie.

Walaubagaimanapun, aku letih giler.

Ye la, hantar Mat, amik masa 3-4 jam. Nak gi UNISEL, 2 jam. Daftar, setengah jam (tak tipu), tido jap dalam 1 jam, pas tu gi Kajang balik amik masa 2 jam lagi.

Banyak berjalan hari tu sampai demam keesokan harinya.

Skang nak mengemas barang lak.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...