Monday, March 1, 2010

Demi Theater Class

On the way dari beli barang kat PKP, aku nampak Tie dok dekat court futsal, kasi signal suh aku datang gi kat dia. Aku pike "Mamat mana la yang dia minat nieh, adoi"

Makin lama aku datang dekat dia, aku tahu bukan lelaki yang dia usha. Dia usha benda lain.

Kotak-kotak kosong kat tong sampah dekat court futsal. No wonder.

Aku dah tau dah apa Tie nak buat. Tak perlu cakap pun aku leh teka. Tie buang sume sampah yang ada dalam kotak tu. Mamat-mamat yang tengah main futsal tengok kitorang semacam jer. Mesti diorang pike "Buang tabiat ke dua minah nie" Ataupun "kesiannyer, tak de duit, so kena cari kotak nak jual"

Adoih malunyer.

Tapi, demi theater class, tebalkan jer muka cantik nie.

Mana lagi nak cari kotak kosong ek. Kena cari kat tong sampah jer ke?

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...