Thursday, December 30, 2010

2 hari sebelum 2011

Apasal time tahun baru jer, mesti kena berpisah dengan orang yang kita sayang? Adik aku balik Kedah. Adik aku yang lagi sorang balik Johor.

Tapi biler dah nak dekat akhir tahun, baru jumpa?

Entah la.

Tahun baru kena start belajar berpisah. Macam kita kena berpisah dengan tahun 2011. Sedih, sedih gak tapi masa akan terus berjalan walaupun kita berhenti.

Anyway, aku tak dak resolusi untuk tahun baru. I mean, setiap tahun sama jer. Tak dak perubahan ae.

Ok, I made one change this year at least. Part memandu tu jer la.

Yang lain hampeh.

Apa yang aku nak buat untuk tahun 2011?

1. Pegi practicum dan mengajar sampai April.
2. Pas practicum, ingat nak repeat certain subjects, biar la orang kata aku membazir. Aku yang nak, ko sapa nak halang.
3. Belajar Bahasa Arab dengan Spanish. Mungkin tambah Perancis sekali.
4. Consider amik course Landskap. Maybe la.




Anyway, Happy Masuk Tahun 2011.



p.s: Mungkin aku kena amik course Bahasa Melayu kot. Ayat aku tunggang langgang haha

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...