Sunday, November 9, 2014

Jatuh Cinta Lagi

Apa paling ketara yang berlaku dalam 3 bulan nie?

Iman Jr dah boleh pegang botol. Bukan botol la tapi handle botol. Kalau pegang botol, jatuh aje. Pastu nangis sorang-sorang wekekeke. Bila dia dah besar nanti Cik Iman akan cakap kat dia "kau umur 3 bulan dah boleh pegang botol tau tapi selalu jatuhkan sendiri pastu salahkan omma (mak)"


Yay dah boleh pegang benda alah nie. FINALLY.


Nok try masukkan puting dalam mulut pulok.


??????????? Lain macam je rasa puting nie.


Uik apasal pakai tudung lak tetiba nie.


Huh tu dia botol susu kita.


Sangat mengancam ini botol susu. Cantek menarek kau memang da bomb. I lap you so much botol susu. Tergoda I. 

Dan begitu la kisah bagaimana Iman Jr. terjatuh cinta dengan botol susunya sekian terima kasih.

----------------------------

6 comments:

  1. Salam blogwalking here ;)

    aaa so cuteeeeee! >_< geramm haha

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    ReplyDelete
  2. Omma? Wahh kecik2 dah diajar bahasa Korea.. Hehe..
    Comelnya Iman Jr ni!

    ReplyDelete
  3. wahahaha..
    rasa nak geget budak comel tu..
    iman jr.

    ReplyDelete
  4. alalaa..tomeynyee dia pakai tudung..

    ReplyDelete

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...