Thursday, April 30, 2009

Kehidupan Sebenar Seorang Pelajar

Gambar-gambar nie diambil masa kelas ICT yang last pada hari Isnin lepas. Hari tu kena hantar CD projek kitorang. Pastu dia nak bagi tips untuk paper dia hari Ahad nie, paper yang last sekali untuk semester nie. Masalahnyer dia bagitau soalan-soalan semester lepas tapi tak bagitau jawapan. MANA LA KITORANG TAU JAWAPAN DIA! KITORANG BUKANNYER BUDAK TECHNOLOGY! AAARRRGGGGHHHH!!!


So aku pun start selongkar pencil case aku. Macam-macam ada. Kecuali gam. Ngeh ngeh ngeh. Time tu ada sorang kawan aku cakap "Eh, eh, dah tak sabar nak gi peksa ke? Ekeke" Kebetulan keesokan harinyer ada paper. Saper yang tak sabar nak amik peksa oooiiiii? XD Lagi cepat aku habis peksa, lagi cepat balik umah! Ye tak?


Sambil-sambil lecture cakap pasal soalan-soalan yang akan kuar Ahad nie, aku study la sikit untuk paper yang keesokan harinyer. Mak oi, apokobonda entah niew. Bedal sajer laaa.


Tulisan aku macam tulisan doktor kan? Ekeke ... lawa ... Macam tulisan Abah pun ada :p Jangan jealous ~~~ Tulisan aku kadang-kadang macam arwah punyer, kadang-kadang macam Umi punyer pun ada. Yo la, dah namanyer anak diorang. Pernah gak aku try tiru tandatangan Abah dengan Umi. Umi punyer boleh la, tapi Abah punyer ... humang aih. Terlampau artistic sangat sampai tak leh ditiru. Tapi aku tiru bukan untuk benda tak baik. Aku tiru pun sebab dia yang suh. Ngeh ngeh ngeh. Ada la agenda diorang.

Dalam 4 adik-beradik, aku rasa aku sorang jer yang boleh tulis macam tulisan Abah.


Sambil-sambil baca nota tu aku boleh lagi melukis. Ekeke. Sorry yer, cikgu. Pas nie dah tak nak main-main dah :p Tobat!

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...