Saturday, June 6, 2009

Gila-Gila

Nie sebenarnyer tangan aku dengan adik pompuan aku. Tak tau la kenapa dia suh silangkan tangan aku dengan dia. Konon seni fotografi la tu.

Gambar terbaru Mosute yang diambik kat kedai mekanik XD

My Umi. Tak ingat dia tengah buat apa masa nie. Mosute tengah buat lawak kot masa tu.

Umi tengah urut Mosute sebab aku urut kuat sangat so Mosute suh Umi urut ngeh ngeh ngeh.

Tayar Livina yang sedang di-alignment-kan. Aku tak tau apa menda tu.

Kitorang sambut birthday Beby kat Kajang walaupun lewat 5-6 hari. Ada la juga kek ye tak.

Mosute cakap dia yang masak kek nie. Pala hotak dia. Nampak sangat dia beli kat kedai.

Ngap ngap ngap

Nie kat Excel Training Resort, tempat Beby gi kursus hari tu. Juga tempat Dato Fadzilah Kamsah kasi ceramah.

Ada swimming pool wooo

Ni chalet untuk peserta pompuan. Aku tak dapat tangkap gambar chalet lelaki sebab tak leh masuk.

Malam sebelum Beby gi resort tu, kitorang gi beli tracksuit untuk dia dengan Kakwan. Masa nie la kitorang main-main dengan abang dan akak patung yang ada kat situ. Siap bersalam lagi wakakaka.

Macam citer Terminator pun ada.


Merenung masa depan hahaha

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...