Saturday, September 12, 2009

Aku Tak Sanggup ....

... makan buah.

Bukan tak suka, tak larat. Pas makan nasi sebungkus, mana ada ruang lagi nak isi perut nie dengan buah, Umi. Adeh. Ampunkan la anakmu yang sorang nie. Tak de niat nak diet kuruskan badan pun. Sekadar makan ikut ragam perut yang tengah sakit nie. Takut kalau terlebih makan, terluka balik usus nie.

Betik dengan mangga yang Umi bagi ari tu dah busuk la, Umi. Sorry ek. Orang tak ingat pasal buah-buah tu. Alih-alih biler check, dah hitam legam. Kempunan nak makan betik. Balik Johor raya nie orang makan ler buah banyak-banyak ek. Orang janji :p

Makan prun jugak la yang senang.

Sedap gak makan prun nie. Apasal ek dalam TV kalu orang makan prun selalu muntah-muntah, cirit-birit? Aku okay jerk, selamber derk makan 2-3 biji satu hari. Sihat walafiat ajer, alhamdullillah.

Aku makan prun tu macam snek junk food. Memang giler. Sedap sangat.

Aku sekarang makan nasi yang berkuah. Aku macam dah fobia dengan nasi yang tak de kuah macam aku makan sebelum nie. So target aku kalau gi bazar kat depan asrama tu ialah nasi yang ada kuah siap diikat sekali a.k.a nasi ayam. Tapi ayam tetap ayam goreng.

Tak pe kan????? Nasi tu lembut kan.

Hampeh la aku nie. Biler la nak berubah. Tak pernah nak serik. Macam Abah :p

Nama pun anak sulung Abah.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...