Saturday, November 7, 2009

MUET part 2

Aku paling tak suka bangun awal. 7.30 terlampau awal untuk aku mandi. Aku tak suka mandi pagi. Sejuk banget. Bestnyer selimut nie.

Tapi aku kena gak bangun. Ye la. MUET kan ...

Malam sebelumnyer aku tido lewat sebab tengok Nur Kasih dengan Spider-Man 3. Best giler. Tak ingat dunia dah biler ada TV depan mata hehe.

Anyway, of course, nak amik MUET nie aku kena gi sekolah sama kat Kajang.

8.00 pagi.
Reading test.
Mengantuk weh baca sumer passage tu. Dah nak lentok sebenarnyer tapi disebabkan aku ada masa setengah jam lagi nak siapkan natang tu, aku tahan la juga.

10.00 pagi.
Writing test.
Yang nie memang hancur. Pekebenda entah aku tulis, aku dah lupa. Memang aku tak reti bab menulis nie. Biasanyer aku buat karangan ikut emosi, so aku terkeluar dari tajuk haha (memang kompem kena repeat la tahun depan)

12.00 tengah hari.
Listening test.
Yang nie memang aku tak suka. Apasal? Banyak sangat gangguan. Boleh pulak kuar lagu Negaraku masa mula-mula main CD tu haha. Tak le bla. Tau la sekolah tu dekat dengan RTM. Pas tu kuar la sore DJ mana entah. Memang tak leh concentrate. Hancur giler. Yang bestnyer last part terkuar lagu Bob 'Cinta Terhalang' HAHAHAHA

Apa-apa jer la. Kalau aku kena repeat, pasrah jer la. Aku malas nak pike lagi.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...