Monday, February 8, 2010

Menyampah

Aku seorang perempuan tapi adakah ianya suatu yang harus bagi seorang perempuan untuk tidak menyukai apa yang lelaki suka?

Lelaki suka benda perempuan. Okay it sounds gay tapi hakikatnya memang ramai yang dah tak kisah.

Salah ke aku suka Batman? Salah ke?

Aku pernah minat anime dan manga. Sebab anime dan manga la aku start melukis bagai nak rak.

Tapi selera akan berubah.

Jangan tanya apa anime atau manga yang aku baca.

Aku menyampah, tau tak.

Aku tak pernah kisah kalau korang tak de minat yang sama dengan aku, tapi jangan la libatkan aku dalam dunia korang. I've been there. I get it. And I don't wanna be there anymore.

So what if I don't like Naruto.

So what if I don't like Bleach.

Bleach pun tak pernah baca. Sepatah haram aku tak tahu.

Batman. Aku tahu korang akan gelak. Tapi pernah ke korang fikir, orang tengah gelakkan korang sebab obses terlampau terhadap anime dan manga. Sama macam korang gelakkan aku.

My conclusion: Aku tak minat Naruto, aku tak minat Bleach, aku tak minat One Piece dan segala anime dan manga yang ada kat dunia nie. Jangan sesekali tanya apa manga favourite aku. Korang memang bangang kalau tanya juga.

Leave me alone.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...