Sunday, May 22, 2011

Mohon ampun beribu-ribu ampun.

Ampunkan patik kerana tidak meng-update blog nieh. Tengah sibuk siapkan term paper bangang nie.

Aku kena siapkan sebelum 6hb Jun sebab aku nak kena balik Kelantan minggu yang seterusnya so memang sakit kepala la kan.

Aaahhh tak pe, tak pe, pas 6hb tu, aku enjoy kaw-kaw time kenduri pak sedara aku dengan mak su aku yang baru nie. Balik jer UNISEL, aku pi jumpa supervisor aku untuk editing, tu pun kalau dia baca aku punyer term paper tu haha. Aku tau dah perangai lecturer aku yang sorang nie hehe.

Jangan fail paper nie sudah ler.

Aku tak mo dah jadi cikgu, serik giler.

Okay la, aku tak mo jadi cikgu bukan sebab students. Aku tau perangai budak sekarang dengan budak zaman dulu jauh beza. Tapi itu bukan sebab utama aku tak nak jadi cikgu. Faktor persekitaran tu yang menyebabkan aku menyampah. Cikgu-cikgu kutuk cara kita mengajar la, cara kita mengajar salah la, cikgu cakap belakang kita la, hapa la.

Weh, suka hati mak bapak aku la nak mengajar macam mana.

Sumpah, aku tak suka mengajar sebab orang-orang macam nie. Diorang la yang menyebabkan ramai bakal cikgu menyampah. Bukannyer students.

Apa-apapun, aku kena siapkan dulu term paper.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...