Thursday, September 24, 2009

Batman R.I.P (A New Beginning)



Amboih, tahu la tahun nie heboh pasal H1N1, takkan la Batman pun nak mati jugak. Adoi la. Tapi menarik juga idea nie. Aku pun dah bosan dengan Bruce Wayne. Mamat tu dah terlampau tua :p Tak hencem langsung haha

Baru-baru nie aku dapat tahu tahun nie Nightwing ganti tempat Bruce dan jadi Batman yang terlatest o3o

Saper Nightwing nie? Alaaah ....
1. Robin yang pertama, sidekick Batman original yang sejati dan paling kamceng
2. Richard Grayson a.k.a Dick Grayson
3. Alah yang hensem tu ... hehe

Tadi aku kata mamat nie Robin yang pertama, so maksudnya ada Robin selepas Dick Grayson la ye tak.

  1. Dick Grayson - dah besar dan keje secara solo diberi nama Nightwing
  2. Jason Todd - kena bunuh dek Joker
  3. Tim Drake - <3
  4. Stephanie Brown - girlfriend Tim Drake

Aku pun baru tahu sebenarnya yang Batman dah mati dan diganti dengan Dick Grayson. Terkejut gak aku, tetiba jadi gini.

Okay, kita dah tahu saper Batman yang baru nie, saper lak Robin yang terbaru nie?



Believe it or not, Robin yang terbaru nie anak Bruce Wayne (amboih) Dari mana dia datang, entah la. Macam kes dia dengan Catwoman kot, anak diorang si Huntress tu anak luar nikah. Ye la, Bruce Wayne tu playboy, sayang oiii. Agaknya dah berapa anak dia ada, tak tau la.



Citer Batman pun ada banyak drama. Kalah drama Jepun, Korea, Indonesia dan Malaysia haha

p.s: Aku sebenarnya tak tau lagi macam mana Batman yang asal mati. Aku tengah cari maklumat la nie.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...