Tuesday, July 13, 2010

Kereta Mak Aku

Mungkin memang patut kot mak aku bagi keta Kelisa kesayangan dia kat aku. Nak-nak pulak biler dah dok umah sewa nie, jauh bebeno dari UNISEL (okay tak de la jauh sangat, boleh tahan lagi nie). Sejak dok umah sewa, hari-hari keja aku memandu ajer. Dulu masa dok asrama, susah bebeno nak gi PP, skang hari-hari pegi haha. Makan buah hari-hari, best giler.

Aku perasan yang aku punyer skill memandu dah improve. Kalau tak, dulu memang tak reti tukar gear. Memang hampeh la aku masa tu. Tak sangka lak aku memandu around UNISEL skang. Macam tak caya. Masuk lak gear 5 kalau balik Taman Ilmu haha. Nasib baik tak langgar kambing dengan lembu.

Kampung sebelah pun aku redah. Memang tahap bangang la aku memandu. Tapi tak berani nak gi Batang Berjuntai. Hehe.

Macam berbaloi lak pengalaman memalukan yang aku lalui sepanjang aku berlatih drive around UNISEL. Memang masa tu nak putus asa jer, tapi lama-lama okay la.

Tak yah cakap la berapa banyak pengalaman memalukan yang aku pernah alami masa drive, memang banyak giler la juga.

Tak caya sebelum nie dah 3 tahun tak mandu.

Betul kot caya Ayie dengan Nurul, lama-lama macam expert memandu hehe. Ye la korang.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...