Tuesday, July 13, 2010

Zati tag aku. Aku apa lagi. Belasah jer.

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu?
At the moment, nama blog ni Insyirah's Blah Blah Blah. Sebenarnyer sebelum aku pakai nama tu, aku dah pakai macam-macam nama. So ada kemungkinan nama sekarang nie tak kekal. Mungkin akan tukar ikut mood. Bila dah boring, tukar. Apa susah kan.

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://iman-07.blogspot.com/

The first thing that came to mind. Aku memang suka letak nama simple. Kang kalau panjang sangat kang tak ingat lak. Blog aku yang lain aku dah lupa. Yang nie jer yang aku ingat.

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
Macam-macam cara.
a. Straight forward.
b. Kiasan.
c. Apa-apa jer la.

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Tak kot.

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka?
Adik perempuan aku, adik lelaki aku, mak sedara aku. Tak tau la kot-kot sepupu pun ada yang baca menatang nieh. Eh jap, ada la sepupu sorang tu.

6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik?
Suka mak bapak aku la. Tau la aku sorang jer ada blog, korang tak de kan. Ngeh ngeh ngeh bongok.

7. Bilakah anda mula mempunyai blog?
Tahun 2009 kot. Bulan April.

8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog?
Adik perempuan aku. Sebab dia yang start buat blogger.

9. Apa perasaan anda apabila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah/universiti/tempat kerja?
Apokodajah.

10. 10 orang untuk di-tag
Kakwan, Beby, Mosute, Kak Ayu, Miyu, Raz ... saper lagi ek.

No comments:

Post a Comment

Meow meow meow?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...